joi, 20 mai 2010

Intamplarea mea - sex in trei


Se intampla acum cativa ani. Prietena mea, la fel ca multe fete, avea fantezia sa o faca cu doi. M-am hotarat sa ii indeplinesc aceasta dorinta pentru ca daca si-o dorea oricum putea sa o faca cu altii. Am zis mai bine cu mine decat cu altii.Iata ce a iesit:
Era vara si era ziua ei. Am organizat petrecerea la mine acasa. Mancare, bautura, dans petrecere in toata regula. Prietena mea imbracata provocator intr-o rochita mulata pe ea cu un decolteu foarte generos. Vedem cum o sorbeau multi din priviri dar in mod special un amic. Si el baiat bine de altfel. M-am gandit ca este momentul sa ii ofer un cadou special. Si eu o doream si abia asteptam sa se termine petrecerea. Ea era deja ametita si o simteam la fiecare dans cat este de dornica.Se lipea de mine cu funduletul ei apetisant si mi-o freca usor sa ma inebuneasca. La un momendat a fost invitata la dans si de amicul nostru si am observat cum s-a lipit si de el si cum se misca de parca o avea in ea. Dupa acel dans m-am dus la amicul nostru si i-am zis ce am de gand si ce vreau sa facem. A ezitat un pic dar apoi a fost de acord. Au mai urmat cateva dansuri in care am crezut ca inebuneste de dorinta...
Au inceput sa plece invitatii si am ramas doar eu, ea si el. Beam ultima cupa de sampanie cand a inceput o melodie foarte romantica. Am invitat-o la dans si am simtit-o cat este de fierbinte...I-am facut semn amicului sa se alature. A inteles ce are de facut si in timp ce ea era lipita de pieptul meu el a venit in spatele ei s-a lipit de ea si a inceput sa se frece usor. Am simtit-o cum a tresarit in mod placut in bratele mele si cum s-a lipit cu fundul de penisul lui erect. Simteam cum se intaresc sanii si cum se ridicau sfarcurile. Am inceput sa o sarut pasional si sa ii masez sanii. Amicul se freca in continuare de ea ii mangaia corpul cu mainile si o saruta pe gat si spate. Era foarte excitata. Am inceput sa ii dau usor rochita jos in timp ce o sarutam si ii masam sanii in continuare. Am observat ca nu avea chilotei pe ea. El o atingea usor cu mainile si usor cobora cu saruturile pe spate apoi pe fund pe picioare si inapoi in sus pana s-a oprit intre picioarele ei. A gemut usor si si-a muscat buza semn ca ii placea. A inceput sa ma sarute pe gat, pe piept, mi-a dat camasa jos si a coborat cu saruturile in jos aplecanduse. El ii savura cu pofta pasarica in timp ce ea mi-a desfacut pantalonii si mi-a scoso afara. Eram foarte excitat si zvacneam de dorinta. Mi-a luat-o in gura si a inceput sa o suga cu o pofta nebuna. O mangaiam pe cap, ma incordam si o priveam cum se juca cu ea si cum o sugea cu multa pofta. Amicul s-a ridicat usor, si-a scoso afara, a mangaiat-o putin cu ea, apoi a fixat-o si i-a infipt-o usor. A scos un geamat puternic, m-a strans cu mainile tare apoi a inceput sa o suga cu si mai multa ardoare. El a prins-o de solduri si o impingea din ce in ce mai adanc. Nu a mai putut continua sa o mi-o suga din cauza ca gemea de placere si vibra cu totul. Simteam ca era in extaz si in scurt timp a si avut orgasm. Ne-am oprit cu totii si am mers pe canapea. M-am intins eu cu fata in sus, ea a venit peste mine si s-a infipt in penisul meu foarte erect iar el i-a dat-o sa se joace cu a lui. Era excitata cum nu o mai vazusem pana atunci. Tremura si gemea de placere in timp ce se apasa tare sa mi-o ia pe toata in ea si o sugea cu multa pofta pe a lui. Dupa ceva timp el s-a dus in spatele ei si dupa ce a mangaiat-o un pic pe fund cu ea si a lins-o un pic a inceput sa i-o bagi usor. Ii pacea foarte tare. Nu mai stia de ea. Tremura si urla de placere. Avea orgasm multiplu. Amicul nu a mai rezistat a scos-o si a terminat pe fundul ei. Eu ma incordam sa tin cat mai mult. Ea a simtit si a iesit rapid, s-a tras un pic in spate si a inceput sa o suga cu o pofta nebuna. O lua pe toata in gura si misca usor din cap. Nu am mai rezistat nici eu si am terminat adanc in ea. Mi-a savurat fiecare picatura fara sa o scoata afara deloc. Nu mai stiam nici eu pe ce lume sant. A fost extraordinar de bine...
Voi ce parere aveti despre aceasta intamplare?

25 de comentarii:

  1. e intradevar o experienta minunata. conditia este ca partenerii sa aiba incredere unul in celalalt si ea sa nu se simta "facuta poshta"... e vorba de mult altruism aici... si e bine cand totul se termina cu bine :P

    RăspundeţiȘtergere
  2. Interesant,e visul multor femei ...dar nu multe au curajul de a merge pana la capat.E bine sa iti pui fanteziile in aplicare si sa savurezi fiecare moment!!!Asa ca iubiti-va chiar si in trei!!!

    RăspundeţiȘtergere
  3. eu nu ma incadrez in procentul femeilor cu aceasta fantezie. prefer inca o fata, decat inca o pula!:)...incitant textul tau...mmm...mi-ai facut pofta de sex!
    Si ft frumos, experienta voastra denota ca sunteti/a.ti fost un cuplu cum rar intalnesti!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Alexandra nu este vorba de posta. Este un cuvant urat. Este vorba de pasiune de placere si de sex.

    RăspundeţiȘtergere
  5. conia de ce nu ne povesti o intamplare de a ta cu inca o femeie? Eu o sa va povestesc si o asemenea intamplare dar as vrea sa imi transimteti si voi....

    RăspundeţiȘtergere
  6. foarte frumoasa intamplare.imi pace mult blogul tau, e open minded:)

    RăspundeţiȘtergere
  7. Grenada astept intamplarile traite de tine

    RăspundeţiȘtergere
  8. intamplarile mele nu-s chiar asa de palpitante, insa una dintre ele are ceva..special.cand o sa fiu gata sa povestesc despre ea, o sa ti-o trimit

    RăspundeţiȘtergere
  9. Dupa cum ai descris momentele,aproape ca simteam ca sunt langa voi...esti talentat,cred ca si la pat....altfel,nu vad cum a putut avea orgasme multiple...;)

    RăspundeţiȘtergere
  10. Nu stiu cat de talentat sant dar nu am primit pana acum reprosuri. :)

    RăspundeţiȘtergere
  11. Hehehe!! stii cum se spune..lauda-te gura ca-ti dau prajitura!:)

    RăspundeţiȘtergere
  12. E bine sa experimentam cat mai multe din ceea ce ne face placere,eu una m-am bucurat de o asemenea placere,era o fantezie comuna,atat a mea cat si a sotului meu,nu am regretat, dimpotriva,am repetat(inca o data)si ar fi posibil sa se mai repete la un moment dat,ne-a trebuit ceva timp sa punem in aplicare,dar si sa gasim persoana potrivita,atata timp cat nu sunt reprosuri si gelozii de nici o parte e ok,partile principale sunt acordul ambilor si terta parte,care la fel este foarte importanta,iar restul.....o zi buna si iubiti-va maxim.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Anonim nu ne-ai spus daca ati adus alaturi de voi inca o femeoe inca un barbat sau inca un cuplu?
    Si eu sant de acord sa va iubiti maxim.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fi dispus sa o inseli?:> daca da add xxx_roxxxy :> Nu vei regreta:X

      Ștergere
  14. frumos dar exista riscul sa-ti placa numai asa in continuare

    RăspundeţiȘtergere
  15. am si eu p poveste asemanatoare ,nush dak sa o postez sau nu:P

    RăspundeţiȘtergere
  16. Mda, sunt oameni diferiti cu fantezii diferite care aleg sa-si fructifice sexualitatea in diferite moduri. Si mai ales cu mentalitati diferite.
    Oamenii trebuie sa faca diferenta dintre a face dragoste si a face sex.
    Cu persoana iubita nu faci sex, faci dragoste.
    Cat de mult iti iubesti sotia/sotul, incat esti dispus(a) sa-l imparti cu alta (altul)?
    Ma indoiesc rau ca un asemenea cuplu ar putea face o familie.
    Dar daca se nimeresc amandoi sa fie "orgiastici", e perfect.

    RăspundeţiȘtergere
  17. Fiecare cu fanteziile lui.
    Mie imi place s-o fac oriunde in public sau pe balcon:))

    RăspundeţiȘtergere
  18. mie imi place mult sa mi-o suga o femeie sa imi dau drumul in gatul ei

    RăspundeţiȘtergere
  19. imi place tare sa dau limbi in pizda daca ceva va adresati la dolarisua@mail.md

    RăspundeţiȘtergere
  20. O sa va spun o intamplare mai delicata adica intre profesoara si elev.Eram vecin cu profa mea de istorie o bunaciune de femeie adica undeva la 35 de ani.Era si frumoasa su tare buna.Era nevasta de cadru militar si stateau vecini cu mine adica ne despartea gardul dar ny aveam relatii deoarece asta se petrecea pe vremea lui nea Ceausescu ala era din armata iar unchiul meu era latrau la Consiliul Judetean pe langa Nicu Ceausescu..In fiecare seara doamna profa dacea baie iar geamul de la baie dadea in curte la noi,eu ma urcam pe voe si o vedeam cu se imbaia si se freca la pasarica pe vremea aia femeole se purtau cu floci la pizda dar profa mea de [e vremea aia se epila si se dadea cu tot felul de creme la oizda de mi se facea pula bat calare pe vie.Atat am gandit problema pana mi-a venit ideea, am ince[ut la ora de istorie sa vb prostii si am luat note f,proaste pana la limita iar matusa mea cand a vazut ca sunt prost la istorie a zis :trebuie sa faci niste ore cu doamna>>>>> ......profa,vecina de istorie,asta asteptam eu...Am mers azi,maine,poimaine,am inceput ca pricep istoria cand intr-o zi m-a rugat sa merg cu ea la tara sa sape gradina sa puna rosii,ceapa si alte dalea,eu clar ca am acceptat am mers am sapat,am maruntit pamantul am facut straturi mai ma uitam sub halatul doamnei care nu avea decat chilotii pe dedesupt iar in fata cand se apleca ii iesau imensitatile de tate afara care aveau niste sfarcuri de 2 cm,la un moment dat m-a prins ca ma holbam la cracii ei si m-a intrebat daca i-mi place ce culoare au chilotii eu,care erau de un roz chinezesc,iar eu m-am rusinat si am zis ca da i-mi plac chilotii si ce este in ei,iar ea a zis cu nonsalanta"ce poate sa fie in chiloti de cat O PIZDA" si m-a intrebat daca am vazut in realitate o pizda iar eu am recunoscut ca nu,iar ea atunci a zis hai sa mergem in casa sa ti-o arat.....cred ca aveam pulsul 500 in momentul ala cand am ajuns in casa mi-a luat mana si mi-a puso la pizda ei care era fleasca erau chilotii uzi de parca se pisase pe ea,apoi am mers la baie de ne-am spalat pe maini si dupa aceea a inceput shoul,mi-a explicat cum trebe sa fut o femeie,iar dupa cde am facut un dus m-a pus sa o ling la pizda!!!????? in timpul acele adica anii 80 sa dai lombi era ceva extrem de iesit din comun dar eu cum sunt un tip cu spectru larg nu a fost o problema am linso pe profa de am urcat-o pe pereti,avea un lindic cat o pulica de 2 cm si cand il sugeam tremura parca era le 389

    RăspundeţiȘtergere
  21. Ceau,fetelor.ma numesc ionut am 21 de ani sunt un baiat ok.ofer tuturor fetelor masturbare la telefon,cam 20 de minute orice fata.va rog sa ma auziti la telefon cum fac laba.am penisul de 19 cm.mai multe detalii la nr.0727977078.va puup.

    RăspundeţiȘtergere